Voor Converse heb ik met een team een promotie video gemaakt over de actie: Ticket For Two. Bij het Project van Converse hebben we zelf onze slogan bedacht. Converse, ready for more, more power. De eisen van de slogan waren dat het met muziek te maken moest hebben. Met power bedoelen we muziek dat je ‘power’ laat voelen. Dat je door die muziek zelf verzekerd bent. Dat wilde we dus ook met ons filmpje uitbeelden.
Het gaat over 1 iemand die die ticket wilt winnen. Hij doet er veel moeite voor maar het lukt hem niet en daardoor gaat zijn lichtje uit. Het lichtje staat voor zelfverzekerd zijn. Opeens komt er ook een ander iemand die de ticket ook wilt. Hij lukt het ook niet en zijn lichtje gaat dan ook uit. Ze achtervolgen de ticket nog even totdat een van hen de ticket te pakken heeft. Het lichtje gaat dan weer aan. Hij komt er dan achter dat het er twee zijn en geeft 1 aan de ander. Zijn lichtje gaat dan ook aan. Later komt een scene waar ze beide van hun ticket genieten en er trots op zijn.